14 Haziran 2017 Çarşamba

DOYAMADIM NERDESİN


Acıyor her yanım, dertliyim gülüm,
Yüzünü göremediğim şimdi nerdesin,
İsyankar değilim, zor gelir ölüm,
Bakmalara doyamadım nerdesin.

Senelerdir bakamadım yüzüne,
Utandım da gelemedim yanına,
Sarılıp da, diz çökeydim yoluna,
Sevmelere doyamadım nerdesin.
Bahçemizde açan, sarı çiçekler,
Kırmızıya döndü şimdi nerdesin,
Tatlı dilli, Mahçup yüzlü, kız bekler,
Dillerine doyamadım nerdesin.

Dağ başında burcu burcu yel olsan,
Bahçelerde al kırmızı gül olsan,
Derde düştüm, umut olsan, el olsan,
Hasret Kaldım kara gözlüm nerdesin.

Yürek yanar, gönül ağlar, can yanar,
Gözlerime oluk, oluk yaş dolar,
Şimşek üzgün oturupda saç yolar,
Gözlerine doyamadım nerdesin.
Ahmet ŞİMŞEK
15/05/2017
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder