3 Şubat 2018 Cumartesi

GEL BERİ HELE- ŞİİR


GEL BERİ HELE
Gönül bahçemizde, kuru dal olsan.
Çıkar gelirmiydin gel beri hele,
Seneler su gibi, akıpta gider,
Dizimin dibinde otur gel hele.
******
Yanan yüreğime çarem olmadın,
Uzak kaldın yarim neden gelmedin,
Benimle bir ömür, sevip gülmedin,
Aşkından ölüyom gel beri hele,
****

Yangın yeri olmuş, yanar yüreğim,
Çaren varmı gönül gel beri hele,
Sevdalar konuşmaz, nere gideyim,
Derdimden ölüyom gel beri hele,
****
Yüzün unutmuştum, ahrette görsem,
Gamyemezdim senin, koynunda ölsem,
Yangınım sönerdi, sevdiğim sarsam,
Yangın yeri oldum, gel beri hele.
***
Çiçekli bağlarda bülbülün olsam,
Yanağın üstünde nokta ben olsam,
Sevdiğim gelmişde, haberler salsam,
Hasretinden öldüm, gel beri hele.
***
Şimşek derki derdinden divane oldum,
Ayrıldım gülümden, virane oldum,
Seneler geçmiş bak, gül gibi soldum.
Kurumuş yaprağım, gel beri hele.
Ahmet ŞİMŞEK
03/02/2018
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

1 yorum: