3 Ağustos 2019 Cumartesi

NE DEYİM -ŞİİR


Hasretlik çekerim, sana gelemem,
Ararım ararım, seni bulamam,
Ben seni seviyom, gerisini bilemem,
Sevdik emme, ayrı düştük ne deyim.
***
Nazlı nazlı gezerdin, bir zaman,
Kız senin sevdanla yanıyom aman,
Yaralarım kanıyor, varmıdır derman,
Sevdik emme, ayrı düştük ne deyim.
****
Sevdim emme kıymetini bilmedim,
Şu yalan dünyadan murat almadım,
Yana yana, şu dünyada gülmedim,
Sevdik emme, ayrı düştük ne deyim.
***
Dağa taşa vurdum gözel ben seni,
Hasretin yakıyor, gelde sar beni,
Şimdi eller sarıyor, sevdiğim seni,
Sevdik emme, ayrı düştük ne deyim.
***
Sevdalar, mektuplar yürek yaralar,
Derdine düşmüşüm, derdim saralar,
Sevdiği karşıda, camı aralar,
Yandık emme, ayrı düştük ne deyim,
***
Bakmıya kıyamam, üzdüm ben seni,
Unuttumu bilmem, şimdi gül beni,
Yaralarım kanıyor, gelde sar beni
Sevdik emme, ayrı düştük ne deyim.
***
İçimdeki yaralar öldürür gözel,
Gönlüm seni sevdi, şiirler yazar,
Bir deli rüzgar, sevdayı bozar,
İlacımı kaybettim, gülüm ne deyim.
****
Ben seni sevmiştim, sevdalar kadar,
Bir gözelin sevdası, gönlüme akar,
Resmine gözlerim, uzakdan bakar,
Yüreğimi kaybettim, kime ne deyim.
***
Şimşek derki söyle, derdin çoğumuş,
 Kadir kıymet bilen, hiçde yoğumuş,
Ne olduda güzel, burnun büyümüş,
Sevdamı kaybettim, güzel ne deyim.

03/08/2019
Yazan Ahmet ŞİMŞEK
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder