19 Eylül 2019 Perşembe

GÜZEL GÖZLÜM.

Saçlarını öremedim,
Kız yanına gelemedim,
Kıymetini bilemedim.
Ömrüm Geldi geçti böyle,
***
Yıllar geçti, yalan oldu,
Seni benden alan oldu,
Yüreğimde ölen oldu.
Sevdim seni, güzel gözlüm.
***
Laf dinlemez deli gönlüm,
Sensiz geçti kısa ömrüm,
Kız peşinde  dolanırım,
Hasret kaldım, güzel gözlüm.
***
Yar yüzüne hasret kaldım,
Sevdan yaktı, yara aldım.
Sevdiceğim sensiz öldüm,
Yandım sana, güzel gözlüm.
***
Yarim beni yaktı gitti,
Aşkın beni deli etti,
Gül uzattım elim tuttu.
Gel gör beni, aşk neyledi.
***
Mezarıma geldin yine,
Gül bakışlım yandım diye,
Konuşmuyon bana niye,
Öldüm sana, güzel gözlüm.
***
Selam verdim, almadın mı?
Sevdim seni görmedin mi?
Dertlerimi bilmedin mi?
Yandım sana, güzel gözlüm.
***
Hasret gezdim, deli deli,
Yar gönlümün gonca gülü,
Kar beyazdı akça eli,
Sevdim seni güzel gözlüm.
***
Dayanam kız ben sana,
Mecnun oldum yana, yana,
Hayat haram, gülüm bana,
Nere gittin, güzel gözlüm.
***
Şimşek ağlar gülüm diye,
Ayırdılar ölüm diye,
Gül bağında gülüm diye,
Dayanamam güzel gözlüm.
19/09/2019
Ahmet ŞİMŞEK

Yan, deli gönül yan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder