16 Ekim 2023 Pazartesi

SEVERMİ BİLMEM

Gözlerine bakıp hayel kurduğum,

Şimdi rüyalarda, ne görür bilmem,
Sıcak selamıyla, huzur bulduğum,
Saçlarına çiçek, takarmı bilmem,
***
Gözlerine baktım, cenneti gördüm,
Görmeden sevdim, sevdamı buldum,
Heveslerim çoktur, saçların ördüm.
Gözlerine sürme, çekermi bilmem.
***
Amasya güzeli, çiçekler sayar,
Yare kavuşmak için günleri sayar,
Gülleri çok sever, kahveler koyar,
Çiçek bahçesinde, gezer mi bilmem.
***
Bakışı ceylan, gülüşü tatlı,
Sanki arkasından geliyor atlı,
Onun yüreğinde sevgiler saklı
Sevdalar başında, tüter mi bilmem.
***
Görmedim uzaktan, tutsam elini,
Sevdalarla sızlatsam, gönül telini,
Sarsam sarmalasam ben o gelini,
Saçlarının rengi sarımı bilmem,
***
Uyan gönül uyan, o sana bakmaz,
Onun yürek ateşi, çırayı yakmaz,
Boşuna bekleme, elini tutmaz.
Ellerinde çiçek açar mı bilmem.
***
Salını salını, yanımdan geçer,
Gönlünde kırmızı çiçekler açar,
Belki gönlü bir gün, yar bana düşer,
Gözlerinin rengi elamı bilmem.
YAZAN : Ahmet ŞİMŞEK

12.10.2023 

(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.

Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder