9 Ocak 2024 Salı

SEVDA DEDİKLERİ



Sevda dedikleri üç beş gülünen,
Yar mektup yollamış bilmem elinen,
Gelinliği giymiş, sırma telinen
Gül yüzüne hasret kadım duydun mu.
***
Uzak kaldım sana, el oldum şimdi,
Kurumuş yaprağım, kül oldum şimdi,
Hasretin yakıyor del oldum şimdi,
Gül yüzüne hasret kaldım duydun mu.
***
Sevdanın yolları tiken li taşlı,
Çileler çekmiş, çok ağır başlı,
Ayrılmış yarin den, gözleri yaşlı,
Gül yüzüne hasret kaldım duydun mu.
***
Sevda dedikleri elde bulunmaz,
Herkesinen yare haber salınmaz,
Yıllar geçer emme, gönül yaşlanmaz,
Gül yüzüne hasret kaldım duydun mu.
****
Hayaller tükenmiş, rüyalar puslu,
Uzak kaldım gülümden, gönlüm hep yaslı,
Garip Kuşlar bile gezer hep eşli,
Gül yüzüne hasret kaldım duydun mu.
***
Gözleri eladır, kaşları kara,
Sana sevdalandım, düştüm yollara,
Yüzünü kaldırıp baksan sen bana,
Gül yüzüne hasret kaldım duydun mu.
Yazan: Ahmet ŞİMŞEK
09.01.2024
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder