3 Şubat 2024 Cumartesi

SEVDİM SENİ ELA GÖZLÜM

 


Hasretini çeker gibi,  sevsen beni ela gözlüm
,
Aşk sözleri duyar gibi, duysan beni ela gözlüm,
Kıymetlini arar gibi, bulsan beni ela gözlüm.
Öldüm sensiz ela gözlüm, yandım sensiz ela gözlüm,
 *****
Sarı sarı saçlarına, vurulmuşum, ela gözlüm,
Hilal olmuş kaşlarına, durulmuşum ela gözlüm,
Acı tatlı laflarına, darılmışım ela gözlüm,
Öldüm sensiz ela gözlüm, güldüm sensiz ela gözlüm.
*****
Hasret kokan güllerine, koku sürsem ela gözlüm,
İnce ince bellerine, sarsam seni ela gözlüm, 
Yumuk yumuk ellerine, kına yaksam ela gözlüm,
Hasret kaldım  ela gözlüm, yandım yandım ela gözlüm,
******
Akça pakça kollarına, kucak açsam  ela gözlüm,
Datlı tatlı dillerine, şiir olsam ela gözlüm,
Uzak yakın yollarına, halı olsam ela gözlüm,
Hasret kaldım  ela gözlüm, sana geldim ela gözlüm.
*****
Uzaktasın çok uzakta, bana gelsen ela gözlüm,
Hasret kaldım saçlarına, taratsana ela gözlüm,
Kalem olsam kaşlarına, boyatsana ela gözlüm,
Seviyorum uzaktasın, Özlüyorum ela gözlüm, 
*****
Gözleri var derya gibi, bana baksan ela gözlüm,
Sözleri var şiir gibi, türkü olsan ela gözlüm,
Sanki has bahçenin gülü gibi, beni sevsen ela gözlüm,
Allı güllü ela gözlüm, yandım sana ela gözlüm.
03.02.2023 
Yazan Ahmet ŞİMŞEK
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder