26 Şubat 2024 Pazartesi

UNUTTUN SEVDİĞİM BENİ UNUTTUN


Yollarına baktım, gözlerden oldum,
Yaz bahar gelmeden, gül gibi soldum,
Datlu sözlerinden, sözlerden oldum,
Unuttun sevdiğim beni unuttun.
Yeşeren dallarda gülü unuttun,
***
Yanan ocağıma suları serpme,
Yaralı gönlüme derman eyleme,
Yalandan yere sevdiydim deme,
Unuttun sevdiğim beni unuttun.
Yeşeren dallarda gülü unuttun,
***
Sevdiğimin saçları ay gibi sırma,
Yakdın yüreğimi, karşımda durma,
Unutup terkedip,  halimi sorma,
Unuttun sevdiğim beni unuttun.
Yeşeren dallarda gülü unuttun,
***
Gözlerine aşığım, sevdamı verdim,
Kız ben senin yoluna ömrümü serdim,
Hasretinden öldüm, haberler saldım,
Unuttun sevdiğim beni unuttun.
Yeşeren dallarda gülü unuttun,
***
Dillerine kandım, sevdana daldım, 
Dünya lezzetini, aşkından aldım,
Dizinin dibinde bir ömür kaldım,
Unuttun sevdiğim beni unuttun.
Yeşeren dallarda gülü unuttun,

25.02.2024


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder