30 Nisan 2024 Salı

ELA GÖZLÜ YAR

Şiir mi şerbet mi bal mı sözlerin
Yüreğime saplanır ela gözlerin.
Gönlümde yaradır, sevda izlerin. 
Gözlerine vuruldum ela gözlü yar.
***
Kalem almış eline, kaşları boyar,
Gönlüne yakışan, sevdalar koyar,
Söyleme sevdiğimi yadeller duyar,
Gözlerine vuruldum ela gözlü yar.
***
Bazen hüzünlenir, bazen dertlenir,
Feleğin çarkında, toza belenir.
Savrulur rüzgarda, unu elenir.
Gözlerine vuruldum ela gözlü yar.
***
Yalan dünyanın, kahrı zor olur,
Çekmeyen bilemez, sevdan kor olur,
Sevdaya düşmeyen, sana kul olur,
Gözlerine vuruldum ela gözlü yar.
***
Esrarlı gözleri, sevdaya salar,
Seni seven aşık, deryaya dalar,
İlmek ilmek sevdan gönlüme dolar.
Gözlerine vuruldum ela gözlü yar.
***
Gözlerine baktım, gönlümü verdim.
Bilmesin söyleme kederim derdim,
Ben senin önüne, ömrümü serdim,
Gözlerine vuruldum ela gözlü yar.

30.04.2024

Yazan Ahmet ŞİMŞEK
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder