27 Nisan 2024 Cumartesi

YAYLA YOLLARINDA.

 


Yaylalar yaylalar bizim yaylalar,

Yollarında kaybettim, canım yaylalar,

Sevdiceğimin türküleri beni oyalar,

Sevdiceğim çıkıp gelsen ne olur,

Elimi göğsüne koysan ne olur.

****

Harmancuğun başında kuşlar öter mi?

Sevgisiz ocaklarda, sevda tüter mi?

Yollarında mor menekşe biter mi?

Sevdiceğim çıkıp gelsen ne olur,

Elimi göğsüne koysan ne olur.

****

Yayla yollarında sevdim gülünen,

Seni paylaşmadım, yaban elinen,

Bana gelseyidin, duvak telinen,

Sevdiceğim çıkıp gelsen ne olur,

Elimi göğsüne koysan ne olur.

****

Yayla yollarında, sevdana düştüm,

Aşkın ateşinde, yandım ben piştim,

Sevda nedir gülüm, ben benden geçtim.

Sevdiceğim çıkıp gelsen ne olur,

Elimi göğsüne koysan ne olur.

***

Yollarını gözledim, öldüm yaylalar.

Yükseklere çıktım, kızıl kayalar,

Seni sevdiğimi, demem duyarlar,

Sevdiceğim çıkıp gelsen ne olur,

Elimi göğsüne koysan ne olur.

27.04.2024

Yazan Ahmet ŞİMŞEK
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder